Office support

Stapelt het werk zich op in uw organisatie? En heeft u behoefte aan ondersteuning maar wilt u liever (nog) geen vast personeel aannemen? Ik bied u graag een extra paar handen. WantSupport verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden om de zaken op uw kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen.

Flexibel

Ik fungeer als vliegende kiep… flexibel inzetbaar wat betreft periode, locatie en werkzaamheden.

Werkzaamheden

WantSupport helpt u graag met uiteenlopende werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld:

  • Begeleiden van bewoners en woningzoekenden in diverse situaties: renovatie/herstructuering, overlast, huurachterstand etc.
  • Bieden van facilitaire ondersteuning (voorraadbeheer, ordelijkheid van het kantoor)
  • Beheren van uw website
  • Debiteurenbeheer (factureren en effectief incasseren van vorderingen)
  • Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
  • Informatievoorziening aan klanten
  • Organiseren en coördineren van projecten/bijeenkomsten
  • Onderhouden van contacten met ketenpartners
  • Projectondersteuning
  • Signaleren van problemen en knelpunten
  • Uitwerken/opmaken van memo’s, brieven, verslagen, rapporten

Tarief

Het uurtarief is afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden.

 

Meer weten?

Wilt u weten wat ik voor ú kan betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met mij op.  Ik ben u graag van dienst.